Onze reis is begonnen

30 oktober 2016 - Bangkok, Thailand

Vandaag is het zo ver. Onze reis gaat nu echt beginnen.
Op Schiphol afscheid genomen van papa, mama en Remco. Dat was wel een beetje raar.
We hebben beide het gevoel dat we gewoon op vakantie gaan naar Thailand, maar niks is natuurlijk minder waar. We gaan natuurlijk gewoon 4,5 maand op reis. GEEN werk, niks moet, gewoon doen waar je zin in hebt. Ik ben benieuwd wanneer we dat gaan beseffen.
Onze vlucht van Amsterdam naar Dubai is net achter de rug en door een flinke vertraging moesten we aardig doorlopen om ons vliegtuig naar Bangkok te halen. Emirates speelde hier goed op in door ons al bij de slurf op te vangen en met een groepje van 20 man overal doorheen te loodsen.
Inmiddels zitten we in het vliegtuig naar Bangkok. Dit keer gelukkig wel naast elkaar, haha. Op de vlucht naar Dubai scheidde het gangpad ons.
We hebben ons net een beetje ingelezen in Bangkok, genoeg te doen, dus we gaan er mooie dagen van maken.
Mocht iemand nog tips hebben voor Thailand dan horen we het graag :)

We zijn nog een beetje zoekende in hoe we iedereen het beste op de hoogte kunnen houden. Op dit moment valt de keuze op dit medium, maar misschien verandert het nog