Fraser Island

12 december 2016 - Tin Can Bay, Australië

De afgelopen dagen zijn we op Fraserisland geweest en dat was fantastisch.
We waren met een groep van 30 mensen in 4x4 wheeldrives. Daar mochten we zelf ook in rijden en dat is echt geweldig. Ik wist dat ik het leuk zou vinden, maar de lach op mijn gezicht is er drie dagen niet af geweest. Echt geweldig om over het strand de rijden en door het binnenland! Het weer was best wel slecht, maar dat heeft de pret niet gedrukt. We zijn naar lake McKenzie, Champagne pools, Lake Wabby, Eli Creek en verschillende mooie uitzichtpunten. Bij lake McKenzie kregen we nog bezoek van een Dingo die rustig over het strand liep. Geweldig om zo'n wilde hond te zien lopen. 's avonds hadden we een geweldige zons ondergang, de foto's volgen later. Er werd heerlijk voor ons gekookt en 's avonds moesten we aan de goon, wijn uit pak, hahaha. Dat is heel lang geleden dat ik dat heb gedronken, al helemaal in combinatie met een drankspelletje. O.a. Jenga met opdrachten en wat kaartspelletjes. Ook konden we stond didgeridoo op het programma en daar heb ik helaas geen talent voor. Peter weet er daar en tegen goed geluid uit te krijgen. We waren 1 van de oudste in de groep, maar we wilde ons natuurlijk niet laten kennen. Gister avond maar weer op tijd naar bed en nu ben ik weer de oude.
Vanochtend zijn we bij de dolfijnen geweest, maar dat viel een beetje tegen.
Over een uurtje gaan we richting Noosa rijden. Dit schijnt een leuk stadje te zijn met een mooi national parc.
Daarna gaan we richting de Australia zoo, de dierentuin van Steve Irwin en daarna is het tijd voor Brisbane.
Inmiddels hebben we een kerstboom gekocht, dus we beginnen ook een beetje in de kerstsfeer te raken. Vanaf hier alvast iedereen hele fijne dagen gewenst, maar ik denk dat ik voor die tijd nog wel met een nieuwe update kom.
@Bertus, bedankt voor het afmelden en ik hoop dat je weer een leuke match hebt gevonden.

1. Riek giling:
    12 december 2016
    Diverse plekken die jullie bezoeken daar zijn wij ook geweest dus heel herkenbaar.op naar kerst aan het strand ook een aparte ervaring.nog veel plezier en we blijven jullie volgen.groetjes en ook fijne feestdagen van ruud en mij
  2. Peter en Wilma:
    12 december 2016
    Hallo Kids,
    We hadden elkaar al gesproken maar super fijn om het verhaal weer even te kunnen nalezen. Maar die kerstboom, dat zal we prikken ! We wachten vol smart op de foto's! Xx
  3. Ido en Shirly:
    13 december 2016
    We zijn onwijs aan het genieten van jullie verhalen... Super leuk! xxxxx
  4. Lenca:
    14 december 2016
    Hoi reizigers, wat een toffe dingen maken jullie mee en dat lekker saampjes. Geniet van al het moois wat jullie nog de komende tijd gaan mee maken. Wat hebben jullie een lekker reis kleurtje hifi. Dikke kussen van ons drietjes. Luv joeee