Laatste dagen Thailand

12 november 2016

Op woensdag ochtend hebben we de boot genomen van Koh Phangan naar Don Sak, want we hebben besloten af te reizen naar Khao Sok national parc. Ik kon me van deze plek de floating houses nog goed herinneren en ik wilde ze graag aan Peter laten zien. http://khaosok-smiley.com/?page_id=74. Zie link voor een impressie.
Vanaf Donsak hadden we nog een aardige weg te gaan, maar aan het einde van de middag bereikte we onze bestemming. We konden de floating houses helaas niet direct bereiken, dus we moesten eerst nog een nachtje aan de rand van het park slapen.
Opzich een hele mooie serene plek, maar de rust werd al snel verstoord een een grote groep jonge Canadezen. Ze zorgde voor een goede baromzet en een wat minder goede nachtrust. We dachten... ach ja het is maar voor 1 nachtje, dus dat overleven we wel.
De volgende dag werden we al vroeg opgehaald met een busje en tot onze grote verbazing deelde wij deze met onze Canadezen vrienden, zij bleken naar dezelfde floating houses te gaan, haha.
De tocht op de boot was prachtig en ook de plek waar we sliepen was geweldig! Peter vindt het de mooiste plek van Thailand.
Onze Canadeze vrienden gingen meteen aan de buckets en wij lekker relaxen. Gelukkig lagen de hutjes een heel stuk uit elkaar en konden wij met een kano de rust opzoeken.
's avonds en de volgende ochtend met de boot opzoek naar dieren en onze vangst was: verschillende soorten apen en 2 toekans. Wij vonden het niet slecht.
's middags hebben we nog een mooie jungle tocht gemaakt en een grot + waterval bezocht en toen moesten we deze geweldige plek op aarde helaas alweer verlaten.
De bus bracht ons naar Suratani en daar hebben we de volgende dag het vliegtuig naar Bangkok gebracht.
Op dit moment wacht ik op onze vlucht naar Sydney voor ons volgende avontuur.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Peter & Wilma:
    12 november 2016
    Hoi Lindsy en Peter,
    Ja, Khao Sok, de plek komt meteen weer boven in onze herinneringen. Daar hebben we nog een luchtbedden achter gelaten omdat er een jongetje was die deze graag wilde hebben. Als we het ons goed herinneren waren er veel brulapen en lag er even verderop een dorpje geheel op het water gebouwd.
    Nu nog even wachten op jullie vlucht en dan kan het volgende avontuur beginnen. Geniet lieverds en super dat jullie dit reisverslag maken. Zo kunnen we mee genieten. Vergeet niet te zwemmen in het prachtige zwembad in Cairns met Oceaan Vieuw en wie weet horen jullie tegen de avond de vleermuizen.
    Pa&ma